loading...
وب سایت تحقیقاتی و سرشاراز مقالات. ستاره
مهدی عبدالهی بازدید : 13 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

برای خندیدن وارد شوید دردو دل دو دختر جوان17 ساله درچت

.

 

.

 

.

 

برای دیدن این موضوض به ادامه ی مطلب بروید

mod ♥saba: اجی نازی چی شده گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mod ♥saba: تو ناراحت باشی منم دلم میگیره
nazanin 17: هیچی ای
mod ♥saba:
nazanin 17: اجی
mod ♥saba: بگو دیگه تو روخ دا
mod ♥saba: خدا
mod ♥saba: فکرم در گیر شد
nazanin 17: دلم گرفته
mod ♥saba: چرا از دست کسی ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
nazanin 17: اره
mod ♥saba: از کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
nazanin 17: نمیشناسی که اخه
mod ♥saba: خب بگو ببینم چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mod ♥saba: شاید بتونم کمکت کنم
mod ♥saba: منم ی دخترم
nazanin 17: نمیتونی اجی
mod ♥saba: خب بگو دیگه
nazanin 17: بیخودی فکرتو درگیر نکن گلم
nazanin 17: بیخی
mod ♥saba: چرا اجی من اینقدر زخم خوردمو درد کشیدم که برای همه درمانم
mod ♥saba: انقدر درد کشیدم که از فولاد شدمو مقاومم
nazanin 17: خوبه که مقاومی
mod ♥saba: اونقدری درد کشیدم که از این زندگی متنفرم
nazanin 17: پس نذار کسی باعث بشه دوباره بشکنی
nazanin 17: بیا خ اجی
mod ♥saba: غرور شکست
mod ♥saba: باشه
mod ♥saba: اجی من خ فعال نیست
mod ♥saba: خ باز نمیکنه
nazanin 17: سلام bi jan
mod ♥saba: سلامbi jan
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,109